Aria rurală Feleag-Sighişoara

Decât slujbaş la oraş, mai bine-n satu' tău cosaş…

Ce vor bărbaţii? Doar două lucruri…

Posted by ditzacontra pe 4 decembrie 2011

„Imaginaţi-vă că toţi bărbaţii cu pielea sensibilă ar renunţa la bărbierit pentru a evita iritaţiile.” Este viziunea apocaliptică a conducerii unui mare concern producător de cosmetice redată prin intermediul unei reclame TV  în care pe ecran defilează nişte bărboşi. Perspectiva asta este una exagerată, aş zice eu. De ce cred asta? Simplu: NU EXISTĂ BĂRBAŢI CU PIELEA SENSIBILĂ!!! Ba chiar cei mai mulţi bărbaţi au obrazu’ gros, după cum au demonstrat de-a lungul secolelor cercetătoarele de la Institutul de Politici şi Ştiinţe Casnice Aplicate, care, deşi cunosc rezultatele testelor de la înaintaşele lor, încă se încăpăţânează să trăiască alături de bărbaţi în ceea ce se cheamă căsnicie, pentru a se convinge personal de adevărurile ancestrale. Singurii bărbaţi care ar putea avea pielea sensibilă sunt gay-ii şi metrosexualii. Dar ăştia nu se pun la socoteală, fiind cel mai adesea ţinta mişto-urilor bărbaţilor cu pielea ne-sensibilă sau, mai ales, a celor  cu obrazu’ gros.

Prin urmare, dacă un bărbat renunţă din când în când să se mai bărbierească, n-o face pentru că vrea „să evite iritaţiile”, ci pentru că n-are chef (a se citi „e o putoare ordinară”). Iar de bărbierit se bărbiereşte rareori din considerente estetice, ci mai degrabă pentru că „aşa trebuie” sau din obişnuinţă,  sau pentru că mâncărimea care ţi-o dă barba prea mare e mai evervantă decât răzuirea obrazului cu un brici ascuţit şi apoi dezinfectarea feţei cu un „aftershave” din ăla de să urlii de usturime… Pentru că mie, cel puţin, cu un „aftershave” din-ăla „strong” îmi place să mă dau, să simt cum îmi ia foc obrazu’… Asta după ce mă barberesc maxim o dată pe săptămână… uneori şi mai rar. Gelurile alea „după-ras” cu care te dai şi nu simţi nimic, numa’ te parfumezi, îs pentru gay şi metrosexuali…

Concernul care produce gelul „după-ras” căruia i se face reclama asta cu „bărbaţi cu pielea sensibilă” are drept slogan sintagma: „ce vor bărbaţii”, rezultând că produsele concernului ar fi câteva din chestiile pe care şi le doresc bărbaţii. Greşit din nou: bărbaţii vor doar două lucruri, dar de la femei: mâncare şi sex. Restul îşi iau singuri… Însă câte sacificii nu fac bărbaţii pentru a obţine cele două lucruri! Iar unul dintre aceste sacrificii este însăşi îndepărtarea părului facial prin bărbierire…

RecLama de ras

(UPDATE: Unele reclame la produsele cosmetice pentru bărbaţi mai spun ceva de genul că „90% dintre bărbaţii care au încercat produsul cutare l-ar recomanda prietenilor săi”. Ce mă intrigă pe mine este că nici unul dintre prietenii mei nu mi-a recomandat vreodată vreun produs cosmetic. Asta înseamnă fie că prietenii mei fac parte din cei 10% bărbaţi care n-ar recomanda produsul respectiv prietenilor săi; fie că nu folosesc produse cosmetice; fie că, cel mai grav, nu sunt prieteni adevăraţi… Hmmm, trebuie să abordez cu seriozitate acest aspect la următoarea beţivăneală cu prietenii mei…)

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: